יום חמישי, 7 בנובמבר 2013

לשמור על הקבצים שלנו בחינם בענן

לשמור על הקבצים שלנו בחינם בענן

אחסון קבצים על ההארד דיסק שלנו הוא מלכודת דבש. כולנו מכירים את הרגע שבו קובץ נמחק, נפגם או פשוט הולך לאיבוד. זה יכול לקרות בקבצים חשובים פחות, אבל זה גם יכול להיות מתכון לאסון.


הזמר דניאל סלומון פנה לכל חבריו ברשת החברתית בחיפוש אחרי מי שישקם לו את הדיסק הקשיח, שבו אחסן חומרים מוזיקליים חשובים שיצר: "המידע בהארד דיסק הוא קריטי ואני חייב את החומרים". אני אעשה כל דבר בתמורה, החל מלשיר בחתונה של הבת ועד לשיר ביום- הולדת" כתב סלומון.

גם היוצרת והשחקנית יעל פוליאקוב, שיצרה את הסדרה "הכל דבש", איבדה את ההארד דיסק שלה. במקרה של פוליאקוב, המחשב פשוט נגנב, והיא מצאה את עצמה ללא חומר קריטי. הסוכן שלה ביקש באותם ימים: "אנחנו פונים לעזרת הציבור... אנו מבקשים שכל מי שהמחשב הגיע אליו - אם בגניבה, בטעות, או שמישהו מצא אותו ומחזיק בו, לפנות ביממה הקרובה ולהשיב אותו לבעליו, גם אם הדבר ייעשה דרך צד שלישי. אפילו שיעבירו לנו רק את הקבצים, אחרת זוהי ממש קטסטרופה".

שוק התקשורת זיהה את בעיית התלות של כולנו בהארד- דיסק ובזק השיקה בימים אלה שירות הארד- דיסק וירטואלי, המאפשר אחסון קבצים מסוגים שונים ומגוונים. למעשה, מדובר בשטח אחסון בנפח עצום, שאינו קיים בבית ועלול להימחק או להיגנב, אלא מצוי בענן וניתן לגשת אליו מכל מקום באמצעות האינטרנט. השירות, המכונה B-cloud לא עולה כסף כלל וניתן חינם למנויי האינטרנט המהיר של בזק.


שירות הענן יאפשר לכם לשמור את הקבצים שלכם במקום בטוח, שבו איש לא יכול למחוק אותם, אף וירוס לא יכול לפגוע בהם (הענן מוגן בשכבות אבטחה רבות ומשופרות, בטח לעומת המחשב הביתי, הטאבלט או הסמארטפון שלכם) ואיש לא יוכל לגנוב אותם. ולא רק זה. השירות גם יאפשר לכם לגשת לקבצים שלכם מכל מקום ובצורה מאובטחת לחלוטין: בין אם מדובר בתוכן משרדי (כגון מסמכים או מצגות), או אפילו מוזיקה או וידאו. רוצים להראות לחבר פרק סדרה שהורדתם או להשמיע לחברה שיר חדש שאהבתם מספריית המוסיקה הענקית שלכם? תוכלו לעשות את זה גם מהבית של החברים או מהרחוב, והכל באמצעות גישה לשירות הענן של בזק.

לענן עוד יתרונות, במיוחד למשתמשי מכשירים ניידים שמתקשים לסנכרן את המידע בין המכשירים השונים – מחשב ביתי, לפטופ, טאבלט וסמארטפון. באמצעות אפליקציה פשוטה שתוצע לכם עם התקנת הגישה לענן, תוכלו לשמור את התמונות שאתם מצלמים ואת המוזיקה שאתם אוגרים בטלפון ישירות בענן, וכך לחסוך מקום אחסון רב על מכשירי הקצה שלכם.

בקיצור, אתם יכולים לגשת למידע שלכם מכל מקום ומכל מכשיר, ולשמור אותו גם כשאתם מחוץ לבית. אתם גם לא צריכים לקחת סיכון לדאוג שהמידע שלכם והקבצים היקרים ללבכם יימחקו או ייגנבו. והכי כיף, זה בחינם.

קישור להורדה

http://www.bezeq.co.il/bezeqcloud/Pages/minisite.aspx?utm_source=frogi&utm_medium=cpc&utm_content=text_down&utm_campaign=frogilink&utm_keyword=klg

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה